Inspektor ds. mienia komunalnego (GM) pok. 124 e-mail: tel. (015) 865-53-21 tel. cent. (015) 865-03-05 wew. 324 fax. (015)865-03-28
ZAKRES REALIZOWANYCH SPRAW
1. Prowadzenie ewidencji mienia komunalnego gminy (nieruchomości gruntowe, budynki, lokale, budowle) - w ujęciu tabelarycznym (stan ilościowy i wartościowy ) - w ujęciu graficznym, - w ujęciu elektronicznym, 2. Określanie potrzeb w zakresie oznakowania mienia gminnego, 3. Gromadzenie informacji o stanie formalno - prawnym mienia gminnego, 4. Gromadzenie umów, decyzji dotyczących udostępniania mienia innym jednostkom, 5. Zarządzanie mieniem gminnym w zakresie budowli, urządzeń infrastruktury technicznej i innych środków trwałych, 6. Dokonywanie przeglądów wymienionego wyżej mienia komunalnego, 7. Wnioskowanie w sprawie zabezpieczenia przed włamaniem, uszkodzeniem, zniszczeniem, 8. Przejmowanie i przekazywanie mienia gminnego w określonym zakresie - sporządzanie niezbędnej dokumentacji w tym celu , 9. Dokonywanie najmu lokali użytkowych, stanowiących mienie gminy, 10. Dokonywanie wyceny gminnego zasobu nieruchomości dla potrzeb inwentaryzacji mienia gminnego, 11. Dokonywanie inwentaryzacji mienia komunalnego gminy zgodnie z obowiązującymi przepisami i Zarządzeniem Burmistrza, 12. Prowadzenie zbiorów OT, PT i LT, 13. Dokonywanie ubezpieczeń mienia komunalnego, 14. Prowadzenie spraw dotyczących powszechnej taksacji nieruchomości w zakresie mienia komunalnego, 15. Sporządzanie corocznie deklaracji podatku od nieruchomości dla nieruchomości komunalnych i jej aktualizowanie w ciągu 14 dni od daty nastąpienia zmiany, 16. Sporządzanie sprawozdań statystycznych.
|