Mieczysław Machulak - Sekretarz Gminy Połaniec pok nr 216 telefon: 15/ 8655 328 lub 8650 305 wew. 416 e-mail: mieczyslaw.machulak@umig.polaniec.pl
Podstawowy zakres obowiązków:
1. Sekretarz zapewnia w powierzonym mu zakresie: kompleksowe rozwiązywanie problemów wynikających z zadań gminy i nadzoruje działalność referatu Spraw Obywatelskich oraz komórek bezpośrednio mu podległych,
2. Kieruje bieżącymi sprawami Urzędu,
3. Organizuje pracę Burmistrza, współpracuje z Radą Miejską,
4. Organizuje współpracę z mediami (prasa, radio, telewizja),
5. Dokonuje potwierdzania oświadczeń woli spadkodawców, zgodnie z art. 951 kodeksu cywilnego, a także dokumentów publicznych,
6. Rozpatruje skargi i interwencje oraz wnioski dotyczące pracy kierowników nadzorowanych jednostek organizacyjnych oraz przedstawia wnioski Burmistrzowi w tych sprawach,
7. Utrzymuje kontakty z jednostkami samorządu terytorialnego, innymi komunalnymi osobami prawnymi oraz z administracją rządową i innymi organizacjami,
8. Czuwa nad prawidłowym przygotowaniem projektów uchwał na Sesje Rady Miejskiej.
9. Nadzoruje obieg dokumentów w Urzędzie,
10. Inicjuje i nadzoruje aktualizację dokumentów formalizujących Urząd do aktualnego stanu prawnego lub faktycznego stanu organizacyjnego Urzędu. |