Danuta Dzieciuch - Inspektor d/s Księgowości podatkowej pokój 107 telefon: 015 8650-434 lub 8650-305 wew. 307 e-mail: danuta.dzieciuch.@umig.polaniec.pl
Podstawowy zakres obowiązków:
1. Prowadzenie wymiaru podatku od nieruchomości, łącznego zobowiązania pien. i podatku leśnego w mieście metodą komputerową. 2. Ksiegowanie podatku od nieruchomości, łącznego zob. pien. i podatku leśnego w mieście. 3. Sporządzanie protokołów o stanie majątkowym i rodzinnym osób ubiegających się o umorzenie i inne preferencje w zapłacie podatków. 4. Przygotowywanie decyzji w sprawach umorzeń i innych 5. Przygotowywanie postanowień o przerachowaniu przekazywanych po terminie wpłat. 6. Załatwianie odwołań od decyzji w sprawach objętych zakresem czynności. 7. Przygotowywanie postanowień w sprawach udzielania ulg w zakresie podatków i opłat stanowiących dochody gminy a pobieranych przez Urząd Skarbowy. 8. Rozliczanie inkasenta z zebranych rat podatku od nieruchomości, łącznego zob. pien. i leśnego w mieście. 9. Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w zapłacie podatków. 10. Załatwianie podań w sprawie pomocy publicznej dla przedsiębiorców w zakresie prowadzonej przez siebie ewidencji podatków
Małgorzata Sowińska - Inspektor d/s księgowości podatkowej pokój 107 telefon: 015 8650-434 lub 8650-305 wew. 307 e-mail: malgorzata.sowinska@umig.polaniec.pl
Podstawowy zakres obowiązków:
1. Księgowanie podatku rolnego, od nieruchomości i leśnego na wsi 2. Drukowanie i rozliczanie kontokwitariuszy z poszczególnych sołectw i miasta. 3. Prowadzenie ewidencji księgowej podatku od nieruchomości, podatku rolnego i leśnego od osób prawnych metodą komputerową. 4. Bieżąca kontrola terminowości wpłat podatków, analizowanie wykonania dochodów w tym zakresie, prowadzenie windykacji i egzekucji administracyjnej w zakresie prowadzonej ewidencji podatków. 5. Przyjmowanie i załatwianie podań w sprawie umorzeń i innych preferencji w zapłacie podatków w zakresie prowadzonej ewidencji podatków. 6. Przygotowywanie decyzji w sprawach jw 7. Przygotowywanie postanowień o przerachowaniu przekazywanych po terminie wpłat. 8. Załatwianie odwołań od decyzji. 9. Wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach . 10. Przygotowywanie i aktualizacja umów z sołtysami i inkasentami na inkaso podatków. 11. Wypisywanie pokwitowań na podatki i inne należności 12. Załatwianie podań w sprawie pomocy publicznej dla przedsiębiorców w zakresie prowadzonej przez siebie ewidencji podatków zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Barbara Haliniak - Podinspektor d/s księgowości podatkowej pokój 107 telefon: 015 8650-434 lub 8650-305 wew. 307 e-mail: barbara.haliniak@umig.polaniec.pl
Podstawowy zakres obowiązków:
1. Prowadzenie wymiaru podatków od osób fizycznych pobieranych w formie łącznego zobowiązania pieniężnego we wszystkich sołectwach i w mieście oraz podatku od nieruchomości i podatku leśnego w sołectwach. 2. Wydawanie decyzji zmian korygujących decyzje wymiarowe w zakresie ww podatków. 3. Prowadzenie rejestrów przypisów i odpisów w zakresie ww podatków. 4. Uaktualnianie kart gospodarstw - klas gruntów, wielkości gospodarstwa i zmian podatników. 5. Sporządzanie protokołów o stanie majątkowym i rodzinnym osób ubiegających się o umorzenie podatku. 6. Przygotowywanie decyzji w sprawach umorzeń i ulg podatkowych. 7. Załatwianie odwołań od decyzji. 8. Wydawanie zaświadczeń o przychodowości i obszarze gospodarstwa rolnego oraz zaświadczeń o stanie majątkowym. 9. Wystawianie indywidualnym rolnikom i członkom ich rodzin informacji dotyczących obszaru gospodarstwa i przychodowości rocznej na kwestionariuszach w sprawach przyjęcia do internatu, uzyskania stypendium itp. 10. prowadzenie windykacji i egzekucji administracyjnej w zakresie prowadzonej ewidencji księgowej. 11. Rozlicznie bloczków opłaty targowej. |