UWAGA! Strona archiwalna. Aktualny adres: polaniec.bip.gov.pl

Biuletyn Informacji Publicznej  Gmina Połaniec  www.polaniec.pl
Dane
Urząd Miasta
° Burmistrz
° Zastępca Burmistrza
° Sekretarz
° Skarbnik
- Referat Finansowo-Księgowy
- Zastępca Skarbnika
- Księgowość Budżetowa
- Księgowość Podatkowa
- Stanowisko d/s rachuby
- Stanowisko d/s likwidatury
- Kasa
- Stanowisko d/s planowania budżetowego
- Referat Organizacyjny
- Wieloosobowe stanowisko d/s administracyjno-gospodarczych
- Wieloosobowe stanowisko d/s obsługi interesantów
- Obsługa urzędu
- Goniec
- Kierowca
- Inspektor d/s uzależnień
Organy
Rada Miejska
Komisje Rady
Burmistrz
Struktura urzędu
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Inne komisje
Prawo lokalne
Statut Gminy
Atrybuty
Regulamin organizacyjny
Plan zamierzeń Rady Miejskiej
Uchwały Rady
Protokoły
Projekty protokołów
Zarządzenia
Finanse i majątek
Dokumenty kontroli
RCL
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Dz. Urz. Woj. Świętokrzyskiego
Procedury
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Sprawy obywatelskie
Działalność gospodarcza
Podatki i opłaty lokalne
Budownictwo i planowanie przestrzenne
Ochrona środowiska i rolnictwo
Gospodarka gruntami
Inne
Gospodarka i rozwój
Ochrona środowiska i rolnictwo
Gospodarka mieniem
Planowanie przestrzenne
Programy rozwoju
Inne
Stowarzyszenia i związki członkowskie
Ewidencja, rejestry, archiwa
Przetargi
Wybory
Tablica ogłoszeń
Inne
Pożytek publiczny i wolontariat
Oświadczenia majątkowe
Informacje nieudostępnione
Serwis
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Urząd Miasta > Skarbnik > Stanowisko d/s likwidatury strona główna 
Stanowisko d/s likwidatury
 

Małgorzata Szymańska - Inspektor d/s likwidatury pokój 112 telefon: 015 8650-611 lub 8650-305 wew. 311 e-mail: malgorzata.szymanska@umig.polaniec.pl



Podstawowy zakres obowiązków:

1. Przestrzeganie terminowości zapłaty zobowiązań i załatwiania spraw związanych z likwidaturą 2. Zbieranie i aktualizowanie obowiązujących druków rozliczeń wniosków pomocowych w zakresie finansów 3. Sprawdzanie, rejestrowanie i gromadzenie umów na usługi i prace inwestycyjne i inne zlecane przez Gminę 4. Przyjmowanie, sprawdzanie oraz prowadzenie rejestru wpływających rozliczeń z przekazanych z budżetu dotacji 5. Rozliczanie dotacji podmiotowych

 
Informację zaktualizowano 2013-08-28 10:37:46, wprowadzający: Mieczysław Machulak

Zobacz:
 Referat Finansowo-Księgowy .  Zastępca Skarbnika .  Księgowość Budżetowa .  Księgowość Podatkowa .  Stanowisko d/s rachuby .  Stanowisko d/s likwidatury .  Kasa .  Stanowisko d/s planowania budżetowego .  Referat Organizacyjny .  Wieloosobowe stanowisko d/s administracyjno-gospodarczych .  Wieloosobowe stanowisko d/s obsługi interesantów .  Obsługa urzędu .  Goniec .  Kierowca .  Inspektor d/s uzależnień . 
wersja do druku