Marzena Kozieł - Inspektor ds. kadrowych
pokój nr 209
tel. 15 86550 128
e-mail: marzena.kozieł@umig.polaniec.pl
Zakres kompetencji:
1.obsługa kadrowa w Urzędzie oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
2.prowadzenie rejestru delegacji służbowych, ewidencji przebiegu pojazdów prywatnych docelów
służbowych,
3.prowadzenie ewidencji czasu pracy i urlopów oraz rozliczanie,
4.przygotowywanie dokumentacji związanej z ogłaszaniem konkursów na kierowników jednostek
organizacyjnych gminy,
5.prowadzenie dokumentacji z zakresu szkolenia zawodowego i dokształcania pracowników Urzędu
i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
6.prowadzenie dokumentacji z zakresu gospodarki etatami i funduszem wynagrodzeń,
7.prowadzenie dokumentacji związanej z ogłoszneiem i przeprowadzeniem naboru na stanowiska
urzędnicze w Urzędzie,
8.prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi pracownuików Urzędu i
kierowników gminnych jednostek organizacyjnych oraz spraw z zakresu oświadczeń
lustracyjnych,
9.prowadzenie spraw z zakresu ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu.
|