Poświadczenie zameldowania bądź wymeldowania.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Referat Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta i Gminy w Połańcu, ul. Ruszczańska 27, pokój 207,I piętro, telefon (0-15) 865 05 42 lub (015) 865 01 09.
Godziny pracy:poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7 30 - 15 30, wtorek: 8 00 - 16 00.
W celu uzyskania zaświadczenia o zameldowaniu bądź wymeldowaniu, należy najpierw w Referacie Spraw Obywatelskich, pokój 207 złożyć podanie o wydanie tego typu poświadczenia. Opłaty skarbowej za zaświadczenie w kwocie 17 zł należy dokonać w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Połańcu pok. 101 lub na konto 85942500080000234920060015 Bank Spółdzielczy w Połańcu. Oryginał dowodu zapłaty - opłaty skarbowej należy dołączyć do podania. Zaświadczenie wydaje się niezwłocznie.
Opracowała – Bogumiła Niespodziewana. |