bip.umig.polaniec.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Gmina Połaniec www.polaniec.pl
Sprawy obywatelskie strona główna 
Dane osobowe
 

Poświadczenie zameldowania bądź wymeldowania.


MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY:


Referat Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta i Gminy w Połańcu, ul. Ruszczańska 27, pokój 207,I piętro, telefon (0-15) 865 05 42 lub (015) 865 01 09.


 Godziny pracy:poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7 30 - 15 30, wtorek: 8 00 - 16 00.


W celu uzyskania zaświadczenia o zameldowaniu bądź wymeldowaniu, należy najpierw w Referacie Spraw Obywatelskich,  pokój 207 złożyć podanie o wydanie tego typu poświadczenia.  Opłaty skarbowej za zaświadczenie w kwocie 17 zł należy dokonać w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Połańcu pok. 101 lub na konto 85942500080000234920060015 Bank Spółdzielczy w Połańcu. Oryginał dowodu zapłaty - opłaty skarbowej należy dołączyć do podania. Zaświadczenie wydaje się niezwłocznie.


Opracowała – Bogumiła Niespodziewana.

 
Informację zaktualizowano 2007-12-05 09:25:17, wprowadzający: Bogumiła Niespodziewana, autor: Bogumiła Niespodziewana.

Zobacz:
 Dane osobowe .  Narodziny .  Małżeństwo .  Akt zgonu .  Akta stanu cywilnego . 
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.umig.polaniec.pl