Zameldowanie w drodze decyzji administracyjnej.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY: Referat Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta i Gminy w Połańcu, ul. Ruszczańska 27, pokój 207, I piętro, tel. (015) 865 05 42 lub (015) 865 01 09.
Godziny pracy:poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7 30 - 15 30, wtorek: 8 00 - 16 00.
W przypadku braku obecności osoby uprawnionej do potwierdzenia faktu pobytu osoby ubiegającej się o zameldowanie - najemcy, bądź właściciela lokalu – należy złożyć do Urzędu Miasta i Gminy w Połańcu wniosek o zameldowanie na pobyt stały lub czasowy powyżej 3 miesięcy w drodze decyzji administracyjnej.
Decyzje wydaje się niezwłocznie po przeprowadzeniu postępowania administracyjnego, a zwłaszcza zebraniu informacji, wyjaśnień, oględzin i wywiadu, lub w określonych sytuacjach po wyznaczeniu przedstawiciela dla nieobecnej osoby, której miejsce pobytu jest nieznane. Od decyzji stronom przysługuje odwołanie do Wojewody Świętokrzyskiego w Kielcach w terminie 14 dni od dnia doręczenia.
Opracowała: Bogumiła Niespodziewana.
|