Zaświadczenie o zameldowaniu do celów rentowo-emerytalnych.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Referat Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta i Gminy w Połańcu ul. Ruszczańska 27, pokój 207, I piętro, telefon (0-15) 865 05 42 lub (015) 865 01 09.
Godziny pracy:poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 730 - 1530, wtorek: 800 - 1600.
Należy złożyć wniosek (odręcznie pisany) w Biurze Obsługi Interesanta lub w Wydziale Spraw Obywatelskich (pokój 207). Po wpłynięciu wniosku do wydziału następuje wydanie zaświadczenia. Czas załatwiania sprawy trwa do 7 dni. Odbiór zaświadczenia następuje osobiście lub przesyłką pocztową, według uzgodnienia z pracownikiem.
Opracowała – Bogumiła Niespodziewana. |