UWAGA! Strona archiwalna. Aktualny adres: polaniec.bip.gov.pl

Biuletyn Informacji Publicznej  Gmina Połaniec  www.polaniec.pl
Dane
Urząd Miasta
Organy
Rada Miejska
Komisje Rady
Burmistrz
Struktura urzędu
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Inne komisje
Prawo lokalne
Statut Gminy
Atrybuty
Regulamin organizacyjny
Plan zamierzeń Rady Miejskiej
Uchwały Rady
Protokoły
Projekty protokołów
Zarządzenia
Finanse i majątek
Dokumenty kontroli
RCL
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Dz. Urz. Woj. Świętokrzyskiego
Procedury
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Sprawy obywatelskie
° Dane osobowe
° Narodziny
° Małżeństwo
° Akt zgonu
° Akta stanu cywilnego
Działalność gospodarcza
Podatki i opłaty lokalne
Budownictwo i planowanie przestrzenne
Ochrona środowiska i rolnictwo
Gospodarka gruntami
Inne
Gospodarka i rozwój
Ochrona środowiska i rolnictwo
Gospodarka mieniem
Planowanie przestrzenne
Programy rozwoju
Inne
Stowarzyszenia i związki członkowskie
Ewidencja, rejestry, archiwa
Przetargi
Wybory
Tablica ogłoszeń
Inne
Pożytek publiczny i wolontariat
Oświadczenia majątkowe
Informacje nieudostępnione
Serwis
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Sprawy obywatelskie > Dane osobowe strona główna 
Dane osobowe
 

Zgłoszenie zameldowania.

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Referat Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta i Gminy w Połańcu, ul. Ruszczańska 27, pokój 207, I piętro, telefon (0-15) 865 05 42 lub (015) 865 01 09.

Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 730 - 1530, wtorek: 800 - 1600.

Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy ponad 3 miesiące pod oznaczonym adresem następuje po wypełnieniu druku "zgłoszenia pobytu stałego" lub "zgłoszenia pobytu czasowego".

Pozostałe wymagane dokumenty to:

  • dowód osobisty osoby meldującej się,
  • książeczka wojskowa - dotyczy osób podlegających obowiązkowi wojskowemu,
  •  konieczna obecność najemcy, właściciela lokalu z dokumentem potwierdzającym najem lub własność lokalu (umowa najmu, decyzja najmu, akt własności, akt notarialny, wyciąg z ksiąg wieczystych),
  •  zaświadczenie o wymeldowaniu z poprzedniego miejsca pobytu stałego /przy zameldowaniu na pobyt stały/

Termin załatwienia sprawy: na bieżąco. Czynność zameldowania zwolniona jest z opłaty skarbowej.

 Opracowała: Bogumiła Niespodziewana.

 

 

 
Informację zaktualizowano 2007-12-05 09:26:17, wprowadzający: Bogumiła Niespodziewana, autor: Bogumiła Niespodziewana.
wersja do druku
« powrót