Zgłoszenie zameldowania.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Referat Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta i Gminy w Połańcu, ul. Ruszczańska 27, pokój 207, I piętro, telefon (0-15) 865 05 42 lub (015) 865 01 09.
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 730 - 1530, wtorek: 800 - 1600.
Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy ponad 3 miesiące pod oznaczonym adresem następuje po wypełnieniu druku "zgłoszenia pobytu stałego" lub "zgłoszenia pobytu czasowego".
Pozostałe wymagane dokumenty to:
- dowód osobisty osoby meldującej się,
- książeczka wojskowa - dotyczy osób podlegających obowiązkowi wojskowemu,
- konieczna obecność najemcy, właściciela lokalu z dokumentem potwierdzającym najem lub własność lokalu (umowa najmu, decyzja najmu, akt własności, akt notarialny, wyciąg z ksiąg wieczystych),
- zaświadczenie o wymeldowaniu z poprzedniego miejsca pobytu stałego /przy zameldowaniu na pobyt stały/
Termin załatwienia sprawy: na bieżąco. Czynność zameldowania zwolniona jest z opłaty skarbowej.
Opracowała: Bogumiła Niespodziewana.
|