Uzyskanie zaświadczenia potwierdzającego stan prawny zgodny z prowadzonymi przez tutejszy urząd rejestrami bądź ewidencjami podatkowymi.
Podstawy prawne:
Przepisy regulujące wydawanie zaświadczeń: - art. 306a-306k ustawy z dnia 19 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. Nr 8 poz. 60 z późn. zm.) - rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 22 sierpnia 2005r. w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe (Dz.U. z 2005r. Nr 165 poz. 1374) przepisy regulujące wysokość opłaty skarbowej: - załącznik do ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2006r. Nr 225 poz. 1635 z późn. zm.) Termin załatwienia: Zaświadczenie powinno zostać wydane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni. Wymagane dokumenty: Wypełniony wniosek o wydanie: - zaświadczenia o figurowaniu /nie figurowaniu/ w ewidencji podatkowej z podaniem nr NIP. Opłaty: Podanie oraz zaświadczenia dotyczące niektórych spraw nie podlegają opłacie skarbowej lub są zwolnione. O pełną informacje proszę pytać w pokoju 107 w Urzędzie Miasta i Gminy. Uwagi: Zaświadczenie należy odebrać osobiście, wówczas do odebrania zaświadczenia niezbędny będzie dowód osobisty wnioskodawcy lub inny dokument potwierdzający tożsamość wnioskodawcy. Sprawę można załatwić w pokoju 107 w Urzędzie Miasta i Gminy.
Etap 1: Wnioskodawca składa wniosek osobiście lub za pośrednictwem poczty. Stanowisko odpowiedzialne za wykonanie czynności: Inspektor Pani B. Grzybowska. Etap 2: Zaświadczenie udostępniane jest wnioskodawcy w formie pisemnej. Stanowisko odpowiedzialne za wykonanie czynności: Inspektor Pani B. Grzybowska.
|