bip.umig.polaniec.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Gmina Połaniec www.polaniec.pl
Podatki i opłaty lokalne strona główna 
Podatki i opłaty lokalne
 

Uzyskanie zaświadczenia potwierdzającego stan prawny zgodny z prowadzonymi przez tutejszy urząd rejestrami bądź ewidencjami podatkowymi.


Podstawy prawne:

Przepisy regulujące wydawanie zaświadczeń:
- art. 306a-306k ustawy z dnia 19 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. Nr 8 poz. 60 z późn. zm.)
- rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 22 sierpnia 2005r. w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe (Dz.U. z 2005r. Nr 165 poz. 1374)
przepisy regulujące wysokość opłaty skarbowej:
- załącznik do ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2006r. Nr 225 poz. 1635 z późn. zm.)
Termin załatwienia:
Zaświadczenie powinno zostać wydane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni.
Wymagane dokumenty:
Wypełniony wniosek o wydanie:
- zaświadczenia o figurowaniu /nie figurowaniu/ w ewidencji podatkowej z podaniem nr NIP.
Opłaty:
Podanie oraz zaświadczenia dotyczące niektórych spraw nie podlegają opłacie skarbowej lub są zwolnione. 
O pełną informacje proszę pytać w pokoju 107 w Urzędzie Miasta i Gminy.  
Uwagi:
Zaświadczenie należy odebrać osobiście, wówczas do odebrania zaświadczenia niezbędny będzie dowód osobisty wnioskodawcy lub inny dokument potwierdzający tożsamość wnioskodawcy.
Sprawę można załatwić w pokoju 107 w Urzędzie Miasta i Gminy.

 
Etap 1:
Wnioskodawca składa wniosek osobiście lub za pośrednictwem poczty.
Stanowisko odpowiedzialne za wykonanie czynności:
Inspektor Pani B. Grzybowska. 
Etap 2:
Zaświadczenie udostępniane jest wnioskodawcy w formie pisemnej.
Stanowisko odpowiedzialne za wykonanie czynności:
Inspektor Pani B. Grzybowska.

 
Informację zaktualizowano 2008-01-18 10:09:15, wprowadzający: Henryk Błąd
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.umig.polaniec.pl