bip.umig.polaniec.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Gmina Połaniec www.polaniec.pl
Sprawy obywatelskie strona główna 
Dane osobowe
 

Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej.


MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY: Referat Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta i Gminy w Połańcu, ul. Ruszczańska 27, pokój 207, I piętro, tel. (015) 865 05 42 lub (015) 865 01 09.


 Godziny pracy:poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7 30 - 15 30, wtorek: 8 00 - 16 00. 


Na podstawie art. 15 ust 2 Ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych organ gminy może wydać na wniosek strony lub z urzędu decyzję w sprawie o wymeldowanie osoby, która opuściła miejsce pobytu stałego lub czasowego i nie dopełniła obowiązku wymeldowania.Osobą uprawnioną do składania wniosku o wymeldowanie jest właściciel lub podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu. Urząd przeprowadzi postępowanie wyjaśniające celem wydania stosownej decyzji. Od decyzji stronom służy odwołanie do Wojewody Świętokrzyskiego w Kielcach w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. Czas załatwienia sprawy – zgodnie z art. 35 § 3 KPA od 1 do 2 miesięcy. Termin ten może zostać wydłużony w sprawach szczególnie skomplikowanych, ale wniskodawca jest powiadomiony o tym odrębnym pismem.


Wnioskodawca do wniosku powinien dołączyć:


- kserokopie dokumentu potwierdzającego  tytuł prawny do lokalu ( oryginał do wglądu )


- kserokopie innych dokumentów potwierdzających fakty opisane we wniosku ( oryginały do wglądu)


- dowód uiszczenia opłaty ( 10 zł)


Opracowała – Bogumiła Niespodziewana.

 
Informację zaktualizowano 2012-04-24 09:28:27, wprowadzający: Bogumiła Niespodziewana, autor: Bogumiła Niespodziewana.

Zobacz:
 Dane osobowe .  Narodziny .  Małżeństwo .  Akt zgonu .  Akta stanu cywilnego . 
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.umig.polaniec.pl