bip.umig.polaniec.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Gmina Połaniec www.polaniec.pl
Sprawy obywatelskie strona główna 
Dane osobowe
 

Zgłoszenie wymeldowania.

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY: Referat Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta i Gminy w Połańcu, ul. Ruszczańska 27, pokój 207, I piętro, telefon (015) 865 05 42 lub (015) 865 01 09.

Godziny pracy:poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7 30 - 15 30, wtorek: 8 00 - 16 00.

  • Konieczna jest obecność wymeldowującego się,
  • należy złożyć wypełniony druk: "zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego".

Wymagane dokumenty:

  •  dowód osobisty osoby podlegającej wymeldowaniu,
  • książeczka wojskowa - dotyczy osób podlegających obowiązkowi wojskowemu.

Czas załatwiania sprawy – na bieżąco.

Opracowała Bogumiła Niespodziewana.

 
Informację zaktualizowano 2007-12-05 09:21:36, wprowadzający: Bogumiła Niespodziewana, autor: Bogumiła Niespodziewana.

Zobacz:
 Dane osobowe .  Narodziny .  Małżeństwo .  Akt zgonu .  Akta stanu cywilnego . 
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.umig.polaniec.pl