bip.umig.polaniec.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Gmina Połaniec www.polaniec.pl
Sprawy obywatelskie strona główna 
Dane osobowe
 

Nadanie numeru ewidencyjnego PESEL.

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY: Referat Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miasta i Gminy w Połańcu, ul. Ruszczańska 27, telefon (015) 865 05 42 lub (015) 865 01 09, I piętro, pokój 207.

Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7 30 - 15 30, wtorek: 8 00 - 16 00.

Nadanie numeru ewidencyjnego PESEL następuje po złożeniu następujących dokumentów:

  •   dla cudzoziemców – wymagane dokumenty:
  1.   podanie z uzasadnieniem o nadanie numeru ewidencyjnego PESEL,
  2.   akt urodzenia – przetłumaczony przez tłumacza przysięgłego,
  •   dla obywateli polskich – wymagane dokumenty:
  1.   podanie z uzasadnieniem o nadanie numeru ewidencyjnego PESEL,
  2.  akt urodzenia.

 

Czas załatwiania sprawy – w terminie 30 dni. Nadanie numeru PESEL dla noworodka następuje w terminie 30 dni od daty sporządzenia aktu urodzenia.

 

Opracowała: Bogumiła Niespodziewana.

 wniosek_pesel.pdf
Informację zaktualizowano 2007-12-05 11:10:46, wprowadzający: Bogumiła Niespodziewana, autor: Bogumiła Niespodziewana.

Zobacz:
 Dane osobowe .  Narodziny .  Małżeństwo .  Akt zgonu .  Akta stanu cywilnego . 
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.umig.polaniec.pl