bip.umig.polaniec.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Gmina Połaniec www.polaniec.pl
Sprawy obywatelskie strona główna 
Dane osobowe
 

Zameldowanie w drodze decyzji administracyjnej.


MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY: Referat Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta i Gminy w Połańcu, ul. Ruszczańska 27, pokój 207, I piętro, tel. (015) 865 05 42 lub (015) 865 01 09.


 Godziny pracy:poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7 30 - 15 30, wtorek: 8 00 - 16 00.


W przypadku braku obecności osoby uprawnionej do potwierdzenia faktu pobytu osoby ubiegającej się o zameldowanie - najemcy, bądź właściciela lokalu – należy złożyć do Urzędu Miasta i Gminy w Połańcu wniosek o zameldowanie na pobyt stały lub czasowy powyżej 3 miesięcy w drodze decyzji administracyjnej.


Decyzje wydaje się niezwłocznie po przeprowadzeniu postępowania administracyjnego, a zwłaszcza zebraniu informacji, wyjaśnień, oględzin i wywiadu, lub w określonych sytuacjach po wyznaczeniu przedstawiciela dla nieobecnej osoby, której miejsce pobytu jest nieznane. Od decyzji stronom przysługuje odwołanie do Wojewody Świętokrzyskiego w Kielcach w terminie 14 dni od dnia doręczenia.


Opracowała: Bogumiła Niespodziewana.


 

 
Informację zaktualizowano 2007-12-05 09:23:00, wprowadzający: Bogumiła Niespodziewana, autor: Bogumiła Niespodziewana.

Zobacz:
 Dane osobowe .  Narodziny .  Małżeństwo .  Akt zgonu .  Akta stanu cywilnego . 
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.umig.polaniec.pl