bip.umig.polaniec.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Gmina Połaniec www.polaniec.pl
Sprawy obywatelskie strona główna 
Dane osobowe
 

Zgłoszenie zameldowania.

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Referat Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta i Gminy w Połańcu, ul. Ruszczańska 27, pokój 207, I piętro, telefon (0-15) 865 05 42 lub (015) 865 01 09.

Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 730 - 1530, wtorek: 800 - 1600.

Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy ponad 3 miesiące pod oznaczonym adresem następuje po wypełnieniu druku "zgłoszenia pobytu stałego" lub "zgłoszenia pobytu czasowego".

Pozostałe wymagane dokumenty to:

  • dowód osobisty osoby meldującej się,
  • książeczka wojskowa - dotyczy osób podlegających obowiązkowi wojskowemu,
  •  konieczna obecność najemcy, właściciela lokalu z dokumentem potwierdzającym najem lub własność lokalu (umowa najmu, decyzja najmu, akt własności, akt notarialny, wyciąg z ksiąg wieczystych),
  •  zaświadczenie o wymeldowaniu z poprzedniego miejsca pobytu stałego /przy zameldowaniu na pobyt stały/

Termin załatwienia sprawy: na bieżąco. Czynność zameldowania zwolniona jest z opłaty skarbowej.

 Opracowała: Bogumiła Niespodziewana.

 

 

 
Informację zaktualizowano 2007-12-05 09:26:17, wprowadzający: Bogumiła Niespodziewana, autor: Bogumiła Niespodziewana.

Zobacz:
 Dane osobowe .  Narodziny .  Małżeństwo .  Akt zgonu .  Akta stanu cywilnego . 
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.umig.polaniec.pl