bip.umig.polaniec.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Gmina Połaniec www.polaniec.pl
Urząd Miasta > Biuro Rady Miejskiej strona główna 
Biuro Rady Miejskiej
 

Kierownik - pok nr 205 telefon: 15/ 865-07-42 lub 865-03-05 wew. 405 e-mail:


Grażyna Dziarmakowska, pok nr 206 telefon: 15/ 865-00-15 lub 865-03-05 wew. 405 e-mail: grazyna.dziarmakowska@umig.polaniec.pl



Podstawowy zakres obowiązków:


1. Przygotowywanie materiałów na sesję Rady i zebrania Komisji. 2. Sporządzanie protokołów z sesji Rady i zebrań Komisji. 3. Obsługa zebrań z przedstawicielami samorządów mieszkańców, zebrań w jednostkach pomocniczych, innych zebrań z zakresu stanowiska pracy.. 4. Organizowanie szkoleń radnych. 5. Prowadzenie ewidencji: uchwał, interpelacji i przepisów prawa miejscowego, 6. Prowadzenie zbioru Dziennika Urzędowego Województwa Świętokrzyskiego. 7. Wykonywanie zadań związanych z wyborami do Sejmu, Senatu, Prezydenta RP, Rady Miejskiej, Rady Powiatu, Sejmiku Województwa , samorządów jednostek pomocniczych oraz innych organów, stosownie do obowiązujących przepisów. 8. Wykonywanie zadań związanych z przeprowadzaniem referendów:ogólnokrajowych i lokalnych. 9. Przygotowywanie materiałów niezbędnych do rozpatrywania spraw związanych z działalnością samorządów mieszkańców oraz jednostek podległych i współpracujących. 10. Przygotowywanie materiałów dla radnych. 11. Przygotowywanie projektów uchwał Rady związanych z zakresem prowadzonych spraw. 12. Sporządzanie i uwierzytelnianie odpisów uchwał i wyciągów z protokołów,oraz przekazywanie ich na poszczególne stanowiska pracy Urzędu lub jednostkom organizacyjnym i pomocniczym gminy. 13. Przekazywanie uchwał Rady Wojewodzie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej oraz do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego. 14. Wykonywanie zadań związanych z wyborami ławników do sądów powszechnych. 15. Udostępnianie wykazu aktów prawa miejscowego. 16. Prowadzenie ewidencji: * uchwał Rady, * ogłoszeń przetargowych i ofert przetargowych, * wniosków i interpelacji radnych, * pism wpływających i wychodzących z Rady Miejskiej, 17. Prowadzenie dokumentacji organów samorządu mieszkańców. 18. Aktualizacja strony Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie prowadzonych spraw. 19. Prowadzenie zbioru czasopism i publikacji wpływających do Biura Rady.


 
Informację zaktualizowano 2012-01-17 14:18:06, wprowadzający: Sławomir Mikina

Zobacz:
 Burmistrz .  Zastępca Burmistrza .  Sekretarz .  Skarbnik . 
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.umig.polaniec.pl