WZNOWIENIE WYKONYWANIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
Zgłoszenie wznowienia wykonywania działalności gospodarczej dokonuje się w formie pisemnej na podstawie wniosku CEIDG
Aby zgłosić wznowienie wykonywania działalności gospodarczej można wybrać jeden z trybów postępowania:
- zalogować się do CEIDG, wypełnić wniosek on-line i złożyć go elektronicznie ( osoby
posiadające podpis elektroniczny z kwalifikowanym certyfikatem lub profil zaufany)
- zalogować się do CEIDG, wypełnić wniosek on-line, wydrukować i zanieść go do
wybranego urzędu gminy
- bez logowania się do CEIDG, wypełnić wniosek on-line, wydrukować i zanieść go do
wybranego urzędu gminy
- pobrać , wypełnić i złożyć wniosek papierowy w wybranym urzędzie gminy – gmina
przekształca go na wniosek elektroniczny (wpisuje dane do CEIDG)
- przesłać wniosek listem polecony do wybranej gminy – podpis na wniosku musi być
potwierdzony notarialnie
Wniosek można składać w Urzędzie Miasta i Gminy Połańcu ul. Ruszczańska 27 pokój 207
telefon 15 8650-109
Podstawa prawna
Ustawa z 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej ( tekst jednolity Dz.U. z 2010 Nr 220,poz.1447 z późniejszymi zmianami)
Inne informacje
Nie zgłoszenie o wznowieniu działalności – przed upływem 24 miesięcy od zawieszenia skutkuje wykreśleniem wpisu. wniosek---CEIDG--1.pdf |