bip.umig.polaniec.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Gmina Połaniec www.polaniec.pl
Plan zamierzeń Rady Miejskiej strona główna 
Plan zamierzeń Rady Miejskiej
VIII sesja Rady Miejskiej 

Porządek obrad
na  sesję Rady Miejskiej w Połańcu w dniu 14  kwietnia 2011 roku
(godz.   1530)


1. Otwarcie sesji /x.

2. Przyjęcie protokołu  Nr VII/11.

3. Podjęcie uchwał w sprawie:

    1/ zmian w budżecie Miasta i Gminy Połaniec na 2011 rok,

    1a / zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Połaniec na lata 2011 – 2027,

    2/ zmiany uchwały Nr XLVIII/288/10 Rady Miejskiej w Połańcu z dnia 4 marca 2010 roku w sprawie ustalenia inkasa oraz wynagrodzenia inkasentów podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości oraz podatków pobieranych w formie łącznego zobowiązania pieniężnego,

    3/ określenia wkładu własnego na realizację projektu w ramach Priorytetu VII „Promocja Integracji Społecznej” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,

    4/ ustalenia liczby licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką na terenie Miasta i Gminy Połaniec,

    5/ przyjęcia „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Połaniec, pow. staszowski, woj. świętokrzyskie, na lata 2011 – 2014 (z uwzględnieniem perspektywy do 2032 r.)”,

    6/ sprzedaży w trybie bezprzetargowym działki numer 6836/11 o powierzchni 24 m. kw. położonej w Połańcu przy ulicy Głowackiego na rzecz właściciela nieruchomości przyległej (projekt uchwały dostarczono w materiałach na poprzednią sesję Rady Miejskiej),

    7/ oddania w użytkowanie wieczyste nieruchomości gruntowej położonej przy ulicy Krakowskiej w Połańcu, oznaczonej w ewidencji gruntów obrębu 1 Połaniec jako działka nr 5869/4 o powierzchni 0,3229 ha, w trybie przetargu pisemnego nieograniczonego,

    8/ zamiany gruntów położonych w Połańcu, stanowiących własność Gminy Połaniec na grunty stanowiące własność p. Mieczysława Rosa,

    9/ zamiany gruntów położonych w Połańcu, stanowiących własność Gminy Połaniec na grunty stanowiące własność p. Bogusławy Zmysło.

4. Informacje na temat:

    - pracy Przewodniczącego Rady Miejskiej w okresie międzysesyjnym,

    - pracy Burmistrza Miasta i Gminy w okresie międzysesyjnym –
       w tym informacja dotycząca realizacji inwestycji,

    - pracy komisji Rady w okresie międzysesyjnym.

5. Interpelacje radnych.

6. Dyskusja i wolne wnioski.

7. Zakończenie obrad.


 /x   – do porządku obrad mogą być
         wprowadzone dodatkowe tematy.

                                                  Przewodniczący Rady Miejskiej
                                                                                               
                                                         mgr  Stanisław Lolo


Zebrania komisji:

11.04.2011  –   godz.  1345  Komisja Oświaty, natomiast o  godz.  1415 część wspólna zebrania Komisji Oświaty i Komisji Zdrowia,
13.04.2011  –   godz.  1230   Komisja Rewizyjna,
13.04.2011  –   godz.  1300   wspólne zebranie Komisji Rolnictwa i Komisji Budżetu.

 
Informację zaktualizowano 2011-04-08 13:47:28, wprowadzający: Mieczysław Machulak
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.umig.polaniec.pl