UWAGA! Strona archiwalna. Aktualny adres: polaniec.bip.gov.pl

Biuletyn Informacji Publicznej  Gmina Połaniec  www.polaniec.pl
Dane
Urząd Miasta
Organy
Rada Miejska
Komisje Rady
Burmistrz
Struktura urzędu
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Inne komisje
Prawo lokalne
Statut Gminy
Atrybuty
Regulamin organizacyjny
Plan zamierzeń Rady Miejskiej
Uchwały Rady
Protokoły
Projekty protokołów
Zarządzenia
Finanse i majątek
Dokumenty kontroli
RCL
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Dz. Urz. Woj. Świętokrzyskiego
Procedury
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Sprawy obywatelskie
Działalność gospodarcza
Podatki i opłaty lokalne
Budownictwo i planowanie przestrzenne
Ochrona środowiska i rolnictwo
Gospodarka gruntami
Inne
Gospodarka i rozwój
Ochrona środowiska i rolnictwo
Gospodarka mieniem
Planowanie przestrzenne
Programy rozwoju
Inne
Stowarzyszenia i związki członkowskie
Ewidencja, rejestry, archiwa
Przetargi
Wybory
Tablica ogłoszeń
° Ogłoszenia o naborze
Inne
Pożytek publiczny i wolontariat
Oświadczenia majątkowe
Informacje nieudostępnione
Serwis
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Tablica ogłoszeń strona główna 
Tablica ogłoszeń
Ogłoszenie nr 3/2006 o naborze na wolne
stanowisko urzędnicze 
OGŁOSZENIE Nr 3/2006
z dnia 17 października 2006 roku
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
podstawa prawna: art. 3 a ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1593 z póź. zm.)
BURMISTRZ MIASTA I GMINY POŁANIEC
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko pracy:
referent prawny
(stanowisko ds. zamówień publicznych)
w Urzędzie Miasta i Gminy w Połańcu
liczba etatów: 1
I.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1.Wykształcenie wyższe prawnicze.
2.Znajomość Prawa Zamówień Publicznych i aktów wykonawczych.
3.Umiejętność organizacji pracy własnej.
4.Umiejętność pracy w zespole.
II.WYMAGANIA DODATKOWE.
1.Wiedza z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego.
2.Umiejętność obsługi komputera.
III.ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU
URZĘDNICZYM
1.Koordynowanie, organizowanie oraz udział w procedurach formalno-prawnych związanych z udzielaniem zamówień publicznych w oparciu o Prawo ZamĂłwień Publicznych oraz inne zasady określone odrębnymi przepisami.
2.Przygotowywanie i parafowanie zarządzeń, regulaminów, wniosków, sprawozdań, ogłoszeń, umów, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, innych dokumentów i druków niezbędnych do udzielania zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym.
3.Udział w pracach komisji przetargowych.
4.Przygotowywanie i prowadzenie innych dokumentów niezbędnych w procesie udzielania zamówień publicznych.
5.Odpowiedzialność za zgodność udzielanych zamówień publicznych ze stanem prawnym.
IV.WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA
1.Życiorys ( C.V.).
2.List motywacyjny.
3.Kopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego.
4.Dokumenty poświadczające wykształcenie.
5.Kwestionariusz osobowy.
6.Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
7.Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji:
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 roku Nr 101, poz. 929 z póź. zm.).
8.Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
WYAMAGANE DOKUMENTY APLIKACYJNE
W ZAMKNIETEJ KOPERCIE Z DOPISKIEM:
,,Dotyczy naboru na stanowisko
Referent prawny
(stanowisko ds. zamówień publicznych)
w Urzędzie Miasta i Gminy w Połańcu&
należy składać w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Połańcu,
28-230 Połaniec ul. Ruszczańska 27, pokój nr 218 ( sekretariat)
w terminie do 02 listopada 2006 roku.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (WWW.umpolaniec.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Połańcu.
Bliższych informacji można uzyskać pod nr telefonu: 015 865 03 05 lub 865 00 50.
Podpisał:
Burmistrz Miasta i Gminy Połaniec
dr Janusz Gil

Ogłaszający: Janusz Gil
 
Informację zaktualizowano 2006-10-19 15:07:39, wprowadzający: Marzena Kozieł (kozielm), autor: Marzena Kozieł (kozielm)

Zobacz:
 Ogłoszenia o naborze . 
wersja do druku
« powrót