UWAGA! Strona archiwalna. Aktualny adres: polaniec.bip.gov.pl

Biuletyn Informacji Publicznej  Gmina Połaniec  www.polaniec.pl
Dane
Urząd Miasta
Organy
Rada Miejska
Komisje Rady
Burmistrz
Struktura urzędu
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Inne komisje
Prawo lokalne
Statut Gminy
Atrybuty
Regulamin organizacyjny
Plan zamierzeń Rady Miejskiej
Uchwały Rady
Protokoły
Projekty protokołów
Zarządzenia
Finanse i majątek
Dokumenty kontroli
RCL
Dziennik Ustaw
Monitor Polski
Dz. Urz. Woj. Świętokrzyskiego
Procedury
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Sprawy obywatelskie
° Dane osobowe
° Narodziny
° Małżeństwo
° Akt zgonu
° Akta stanu cywilnego
Działalność gospodarcza
Podatki i opłaty lokalne
Budownictwo i planowanie przestrzenne
Ochrona środowiska i rolnictwo
Gospodarka gruntami
Inne
Gospodarka i rozwój
Ochrona środowiska i rolnictwo
Gospodarka mieniem
Planowanie przestrzenne
Programy rozwoju
Inne
Stowarzyszenia i związki członkowskie
Ewidencja, rejestry, archiwa
Przetargi
Wybory
Tablica ogłoszeń
Inne
Pożytek publiczny i wolontariat
Oświadczenia majątkowe
Informacje nieudostępnione
Serwis
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Sprawy obywatelskie > Dane osobowe strona główna 
Dane osobowe
 

Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej.


MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY: Referat Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta i Gminy w Połańcu, ul. Ruszczańska 27, pokój 207, I piętro, tel. (015) 865 05 42 lub (015) 865 01 09.


 Godziny pracy:poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7 30 - 15 30, wtorek: 8 00 - 16 00. 


Na podstawie art. 15 ust 2 Ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych organ gminy może wydać na wniosek strony lub z urzędu decyzję w sprawie o wymeldowanie osoby, która opuściła miejsce pobytu stałego lub czasowego i nie dopełniła obowiązku wymeldowania.Osobą uprawnioną do składania wniosku o wymeldowanie jest właściciel lub podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu. Urząd przeprowadzi postępowanie wyjaśniające celem wydania stosownej decyzji. Od decyzji stronom służy odwołanie do Wojewody Świętokrzyskiego w Kielcach w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. Czas załatwienia sprawy – zgodnie z art. 35 § 3 KPA od 1 do 2 miesięcy. Termin ten może zostać wydłużony w sprawach szczególnie skomplikowanych, ale wniskodawca jest powiadomiony o tym odrębnym pismem.


Wnioskodawca do wniosku powinien dołączyć:


- kserokopie dokumentu potwierdzającego  tytuł prawny do lokalu ( oryginał do wglądu )


- kserokopie innych dokumentów potwierdzających fakty opisane we wniosku ( oryginały do wglądu)


- dowód uiszczenia opłaty ( 10 zł)


Opracowała – Bogumiła Niespodziewana.

 
Informację zaktualizowano 2012-04-24 09:28:27, wprowadzający: Bogumiła Niespodziewana, autor: Bogumiła Niespodziewana.
wersja do druku
« powrót